Fotografia biznesowa – dlaczego jest podstawą budowania pozytywnego wizerunku na stronie internetowej
Potrzebujesz kupić nowy rower albo skorzystać z pomocy doradcy biznesowego? Rozsiadasz się wygodnie w fotelu i otwierasz przeglądarkę. Nie patrzysz na zegarek i na liczysz czasu dojazdu, spokojnie przeglądasz oferty. Co kieruje Twoim wyborem, gdy cała zewnętrzna oprawa nie ma znaczenia? Prowadzą Cię zdjęcia.
W świecie, gdy większość biznesów funkcjonuje w internecie nie ma przestrzeni na uścisk ręki, wymianę uśmiechów czy drobne gesty. Nie mamy możliwości na pełen niuansów kontakt niewerbalny, który wpływa na nasz wybór.
Mamy za to obrazy – kadry wypełnione elementami miłymi dla oka i wzbudzającymi zaufanie. Ich rolą jest powiedzenie wszystkiego o Tobie – od uprzejmego „dzień dobry” przez „jestem marką godną zaufania” do uścisk dłoni przypieczętowującego współpracę.
Twój klient wybiera tak samo jak Ty
Masz zatem tylko kilka chwil, by zrobić dobre pierwsze wrażenie, zaledwie moment, w którym klient zatrzyma wzrok na Twojej fotografii i wyczyta z niej to, co chcesz mu o sobie powiedzieć.
Dlatego profesjonalnie wykonane zdjęcie biznesowe, widniejące na stronie internetowej jest absolutnym must have dla Twojego biznesu.
Fotografia biznesowa, czyli opowieść Twojej marki uchwycona w kadrze
Jak na stronie internetowej możesz wzbudzić zaufanie odbiorcy za pomocą fotografii?
Dzięki biznesowemu zdjęciu portretowemu.
To Twoja obrazowa wizytówka – przedstawienie się, zaproszenie do kontaktu i do skorzystania z usługi. Odbiorca, patrząc na profesjonalnie wykonane zdjęcie chce odnaleźć potwierdzenie rzetelności i fachowość. To twoja chwila, by wzbudzić jego zaufania.
Chcesz pokazać swój biznes – wybierz zdjęcie wizerunkowe lub sytuacyjne
Ruch, dynamika i działanie – przyciągają uwagę odbiorcy na stronie internetowej i tworzą gotową historię. Zdjęcia, na których uchylasz rąbka tajemnicy, jak prowadzisz firmę rekompensują odbiorcy brak możliwość uczestniczenia w tej przestrzeni.
Klient nie może poczuć zapachu świeżych kwiatów, odczuć na skórze chłodu kwiaciarni. Ale dzięki zdjęciu, na którym z uśmiechem na twarzy układasz intensywnie kolorowe kwiaty, jest Ci w stanie uwierzyć, że zamówiony przez niego bukiet pomoże skraść serce jego wybranki.
Zbuduj zaufanie – pokaż klientowi, kto tworzy jego produkt
Poprzez zdjęcie obrazujące zaangażowanie, radości i pozytywną atmosferę podczas pracy Twojego teamu stworzysz solidny argument, przekonujący klienta do skorzystania z oferty.
Wyrośliśmy na sprzedaży w kontakcie bezpośrednim – chętni do pomocy sprzedawcy i inni kupujący obok nas byli jej nieodzownym elementem. Tego nam brakuje w świecie wirtualnym, dlatego zdjęcia pogodnych ludzi pochłoniętych wspólnym działaniem obudzą w Twoim kliencie pozytywne emocje i zachęcą do działania.
Współczesny świat obrazem stoi dlatego warto a wręcz należy wykorzystać zdjęcia w budowaniu wizerunku na stronie internetowej.
Znalezienie tego bloga było dla mnie jak odkrycie skarbu – jego wysoka jakość treści, klarowna prezentacja i zaangażowanie w dostarczanie wartości dla czytelników sprawiają, że chcę spędzać tutaj godziny, wchłaniając każde słowo i czerpiąc inspirację do dalszego rozwoju osobistego i zawodowego!
Treść jest klarowna, dobrze zorganizowana i pełna przydatnych wskazówek. Autor doskonale wyjaśnia kluczowe zagadnienia. Może warto by dodać więcej przykładów praktycznych. Pomimo tego, tekst jest niezwykle edukacyjny i inspirujący.